Splošni pogoji poslovanja – fizične osebe

Splošni pogoji spletne trgovine Fraser Essentials so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) , na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

S spletno trgovino upravlja podjetje Jan Černe s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Fraser Essentials, obiskovalec-fizična oseba pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec-fizična oseba postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Jan Černe s.p., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Jan Černe s.p. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilom na račun Jan Černe s.p.  (po ponudbi / predračunu) – velja Spletna cena,
  • plačilo po povzetju – velja Spletna cena*,
  • s plačilno oz. kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, Diners Club) – velja Spletna cena,

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Jan Černe s.p. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Spletna cena.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

Cene

Spletna cena velja za vse člane Jan Černe s.p.. Član postane uporabnik z registracijo v spletni trgovini Fraser Essentials

Vse cene v Spletnem centru Jan Černe s.p. vsebujejo DDV.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Postopek nakupa

Nakup preko naše spletne strani je možen z registracijo na naši spletni strani. Ob registraciji mora uporabnik izpolniti vsa obvezna polja z resničnimi podatki. Za registracijo je potrebno vpisati e-poštni naslov, osebne in kontaktne podatke. Tako uporabnik ustvari svoj račun, kjer lahko upravlja s svojimi naslovi in naročili.

Sam postopek nakupa je enostaven, saj sistem uporabnika vodi skozi vse korake nakupa.

Ko uporabnik izbere željeni izdelek, ga enostavno prenese v voziček s klikom na gumb »Dodaj v voziček«. Ko je artikel v vozičku, sistem izpiše celoten strošek nakupa, skupaj s stroški dostave in ponudi 2 možnosti:

  • ogled vsebine vozička, s klikom na gumb »Košarica«,
  • nadaljevanje nakupa, s klikom na gumb »Na blagajno«.

Po kliku na gumb »Košarica« sistem izpiše povzetek oz. vsebino nakupovalnega vozička. Tukaj lahko uporabnik spreminja količino artiklov, ki jih želi kupiti ali jih izbriše iz nakupovalnega vozička. V tej rubriki lahko uporabnik uveljavlja tudi veljavne kupone in sicer z vpisom kode, ki jo najde na samem kuponu.

 

S klikom na gumb »Naprej«, uporabnik nadaljuje z nakupom. Sistem uporabnika vpraša za naslov dostave in naslov plačila, ponudi pa tudi možnost spremembe naslova za dostavo in plačilo. S klikom na gumb »Naprej«, sistem uporabnika vodi do naslednjega koraka »Dostava«.

  • dostava preko pošte, po ceniku objavljenem na naši spletni strani, pod rubriko »Dostava«.

Na tem koraku je za nadaljevanje nakupa potrebno prebrati tudi »Splošne pogoje poslovanja« in v kolikor jih uporabnik sprejme, mora odkljukati kvadratek, da soglaša s splošnimi pogoji poslovanja.

S klikom na gumb »Naprej« sistem uporabnika vodi do naslednjega koraka in zadnjega koraka, kjer izbere način plačila:

  1. Nakazilo preko bančnega računa
  2. Plačilo po povzetju – za blago plačate ob prejemu izdelkov
  3. Plačilo s kreditno kartico

Po plačilu in oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec možnost preklicati naročilo v roku 1 (ene) ure. To stori tako, da na naslov info@fraseressentials.si pošlje email o svoji nameri. 

 

Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave, pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe za naročila, ki so bila izdelana po natančnih navodilih kupca in prilagojena njegovim osebnim potrebam. Kupec prav tako nima pravice odstopiti od pogodbe za naročila za katera ga je prodajalec obvestil, da se naroča izključno za kupca. Kupec ima v tem primeru možnost odstopiti od pogodbe po prejemu obvestila prodajalca, najkasneje v roku 24 ur

 

 

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), v roku 14 dni brez navedbe razloga vrnete. Pri tem vas lahko bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena omenjenega zakona.

 

Podjetje v primeru odstopa od pogodbe nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstovm, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredsta in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

 

Če je potrošnik blago že prejel in se odloči za odstop od pogodbe, ga vrne podjetju nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrnil blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

 

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Jan Černe s.p., Strmica 2, 1360 Vrhnika.

Blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalno zapakirano.

 

Pred vračilom blaga potrošnik izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga posreduje na naš e-mail naslov info@fraseressentials.si

> Obrazec za odstop od pogodbe

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami po elektronski pošti info@fraseressentials.si . V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

 

Pozor: Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

Pomembno:

– Ko vračate artikel prodajalcu (Jan Černe s.p.), morate priložiti kopijo računa.

– Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Jan Černe s.p., Strmica 2, 1360 Vrhnika

– Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za vse dodatne informacije se lahko brez zadržkov obrnete na nas na elektronski naslov info@fraseressentials.si

 

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavi svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, pri čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s napako ali blago s napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravičnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

 

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

 

Obvestilo o obveznosti izdaje, prevzema in zadržanja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

 

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

• pošiljatelj bo jasno razviden,

• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@fraseressentials.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Jan Černe s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Fraser Essentials, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj .

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Jan Černe s.p.